Rebranding

Studio HAVIQ

De afgelopen jaren is het bedrijf NTvisuals gegroeid. De reden waarom Nander zijn bedrijf begon is nog hetzelfde: memorabele momenten vastleggen, en daar hoort een branding bij die past. Nander wil harder, beter en verder . Dat moet de nieuwe branding uitstralen.

Hoe werkt dat dan precies, een verhaal neerzetten via branding? Wij nemen je mee in het proces, want achter een huisstijl zit zoveel meer dan alleen een nieuw logo bedenken. Het begint bij het uitzoeken en vaststellen van wie jij bent en wat je als bedrijf wil neerzetten.

Terug naar de basis met de Stalsessie

Een huis bouw je niet zonder fundering en daar geloven wij ook in als we praten over merken. Wie ben je? Waar sta je voor? Waarom word jij zo blij van jouw werk? Met deze vragen ging de Stalsessie van start. Samen gingen we terug naar de kern van het geheel: het merkverhaal. Bij een nieuwe huisstijl wordt alles van top tot teen aangepakt: een nieuw logo, merkbeleving en tone of voice.

Stalsessie

Tijdens de Stalsessie gaan we samen met Nander terug naar de roots. Waarom doe je wat je doet, waarom besta je? Nander maakt beelden en vangt momenten die anderen niet zien. Als je aan hem vraagt waar hij het meest van houdt, dan staat verhalen vertellen met zijn camera bovenaan het lijstje.

Nander wil met zijn foto’s het verschil maken. Hoe? Door het vertellen van persoonlijke (merk)verhalen. Zodra Nander achter een camera staat weet hij als geen ander hoe hij die personal touch aan de foto’s kan geven. Het beeld gaat leven en elk eindresultaat bevat keer op keer beelden die niemand had verwacht. En dat is wat je wil.

Het merkverhaal

We creëren het merkverhaal samen en bij HAVIQ draait het allemaal om het verhalen vertellen met beeld. Dat is wat centraal staat in deze nieuwe huisstijl. Het verhaal van jouw bedrijf, het verhaal van de liefde of het verhaal van een reis. Nander reist verhalen achterna. Of dat nou in het binnen- of buitenland is. Hij gaat waar het verhaal gaat. Hij heeft oog voor detail en maakt beelden die je verrassen; met kwaliteit als basis. Hij legt vast wat een ander niet ziet. De fotografie van Nander raakt.

Naamgeving

Een naam is natuurlijk het visitekaartje van de huisstijl. De grote vraag is alleen: hoe kom je op de perfecte naam die uitstraalt wie je bent als bedrijf. In het geval van Studio HAVIQ is dat de havik. De havik heeft een scherp en moedig hart en hij is een symbool van leiderschap. Als we de mythes mogen geloven, is het zo dat wanneer je de havik volgde, je op het goede pad zou reizen. De havik is een observator, samen met uilen hebben zij de beste ogen van het vogelrijk. En die ogen komen maar al te goed van pas met fotografie.

Van verhaal naar visuele stijl. Meet studio HAVIQ.

Strak en bold. Mooie verhalen in combinatie met beeld. Kwaliteit staat voorop, persoonlijk en dichtbij en altijd net iets meer dan verwacht. Dat is studio HAVIQ.

(Re)branding nodig?