Een uitstraling die feilloos past bij jouw brand.
Met branding als ons expertise maken wij jouw merkidentiteit tastbaar. Wat is het DNA van jouw bedrijf? Welke waardestrategie houd je aan? Dat is precies jouw onderscheidende vermogen. Stal helpt je deze helder te krijgen, voor jezelf en je klant.
De full-service website ervaring
Herpositioneren is je merk opnieuw scherp neerzetten om beter aan te sluiten bij de behoeften van je doelgroep en de markt. Heel belangrijk dus om relevant te blijven in de snel veranderende markt. Zo blijft jouw bedrijf up-to-date en duidelijk herkenbaar bij de doelgroep.
Om snel een duidelijk beeld te krijgen van de waardes van jouw bedrijf maken we gebruik van het Treacy en Wiersema-model. Met de drie strategieën: Operational Excellence, Product Leadership en Customer Intimacy helpt het je om te kiezen waarin je écht wilt uitblinken als bedrijf. Dit is belangrijk om de basis voor je klanten, maar ook voor alle werknemers van het bedrijf helder te krijgen.
Je merkidentiteit is wie je als bedrijf écht bent en hoe je wilt dat klanten je zien. Het is te zien in je logo, kleurgebruik, tone of voice en kernwaarden. Een sterke merkidentiteit zorgt voor herkenning en verbinding, en helpt je op te vallen in een concurrerende markt.
We maken jouw merk tastbaar met een brandbook: een helder document dat de look & feel van je merk vastlegt. Zo blijf je visueel consistent, trek je de juiste doelgroep aan en bouw je een herkenbaar merk op.
Het (re)branding traject
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
1. STALSESSIE
Je komt langs voor een Stalsessie! We draaien de rollen om. Staat er al een basis? Watwerkt niet en wat wel? We willen weten waar je blij van wordt en welke merken en stijlen jou inspireren.
2. MOODBOARDS & STRATEGIE
We denken goed na over welke kleuren er moeten komen en wat je wil uitstralen met jouw merk. We maken een eerste versie van de (nieuwe) strategie. Tevreden? Dan werken we het verder uit.
3. UITWERKING STRATEGIE EN STIJLEN
In deze fase brengen we het moodboard tot leven. Zo krijg je steeds meer een beeld bij jouw merk. We onderzoeken welke stijlen je wel, of beter niet bij elkaar kuntgebruiken.
4. FEEDBACKRONDE STRATEGIE EN STIJL
In ons kop-straat traject zorgen we dat je van alle stappen op de hoogte bent. Daarom plannen we een laatste feedbackronde in om er zeker van te zijn dat we op het goede spoor zitten.
5. Het brandbook
We visualiseren alles in een brandbook. Dit document helpt je om consistent te blijvenin al je content uitingen. Zo trek je de juiste klanten aan en ben je uiteindelijk herkenbaar bij de doelgroep.
6. Champagne
De eindoplevering! We proosten gezamenlijk op het eindresultaat bij ons in de Stal. De lege champagnefles zetten we bij ons in de Wall of Fame. Jij blij, wij blij.
Start nu jouw (RE)branding traject
Voordelen voor jou als klant
We werken met een kop-staart project. Zo heb je binnen 2 tot 4 maanden een nieuwe brandingzonder gedoe. We weten precies wat werkt en zorgen voor een heldere, transparante aanpak. Je bent altijd op de hoogte van de voortgang. Bovendien houden we de kosten laag. Korte lijntjes, geen poespas. Zo maken we het voor jou eenvoudig en effectief.
Neem contact opVOORDEEL 1
Na een (re)branding traject bij Stal sta je sterk achter je merk. Je krijgt een uitstraling die écht past. Zo maak je niet alleen indruk op je doelgroep, maar zorg je ook intern voor trots en energie. Stal helpt jouw verhaal over te brengen, voor je team en de bezoeker.
Voordeel 2
Een (re)branding bij Stal brengt frisse energie. Het geeft je merk niet alleen een nieuwe uitstraling, maar ook een duidelijke richting. Dit inspireert jou en je team om met enthousiasme (verder) te bouwen aan je merk. Die positieve energie straalt door naar klanten, helpt je scherp te blijven en brengt jouw merk tot leven.
Voordeel 3
Een (re) branding geeft je de mogelijkheid om in te spelen op de nieuwste trends en ontwikkelingen. Hecht jouw doelgroep bijvoorbeeld veel waarde aan duurzaamheid, dan is het verstandig om hier extra aandacht aan te besteden. Dit zorgt dan ook vaak voor nieuwe klanten!
VOOR WAT HOORT WAT
"Op een enthousiaste maar professionele manier streven naar succes door middel van de juiste kennis!"
"Het resultaat is super mooi geworden en er is een goede fundering neergezet waar ik de komende tijd op kan bouwen."
"Het geweldige team staat met creatieve oplossingen voor ons klaar bij elke uitdaging."