AMERSFOORT, 1999
In 1999 begint het allemaal met Richard Todd’s passie voor creatie. De wil om iedere dag iets beters te maken is groot.
2002
Het jaar waar de welbekende Peter Mol in het plaatje kwam; begonnen als stagiair, school bleek niet echt zijn ding te zijn dus hij bleef lekker bij Todd. Tot de dag van vandaag nogsteeds onderdeel van de stal!
2006
De focus lag vooral op autobelettering en stukjes dtp, maar in 2006 kwam daar verandering in. Er kwam een extra onderdeel bij Todd: branding.
HOEVEN
ECHT NIET
UIT EEN
GRACHTEN
PAND TE
KOMEN.
2010
Het eerste grote project voor de Todd reclamemakers, interieur bestickering voor CITO. De kluisjes en andere delen van het pand werden aangekleed met creatieve bestickering & decoratie die mooi paste bij CITO en wat ze doen. Er is maar liefst 10 kilometer aan folie gebruikt!
2011
In 2011 begon Plakjebak.nl. Mensen konden hun auto en idee voor een wrap insturen, en degene met de meeste likes kon een carwrap winnen! Het Plak je Bak iniatief was ook voorgekomen om geld in te zamelen voor het Glazen Huys.
2012
JamesPRO was origineel ontwikkeld door Peter voor intern gebruik, maar omdat er zoveel profijt van was besloten ze dit te delen met anderen, zo is JamesPRO sinds 2012 al de ultieme oplossing voor signmakers!
2013
Sinds 2013 wordt de traditionele signing en branding ook met online marketing gecombineerd. Nu kun je ook bij Todd terecht voor al je social media marketing, e-mail campagnes en meer!
2014
In 2014 bestond Todd 15 jaar: dit werd gevierd met een festival.
2018
Vanaf september 2018 is TODD Reclamestal getransformeerd in twee merken inclusief gloednieuwe stal. Nu kunnen beide merken verder groeien en groter worden! “Wees niet bang, we gaan door met dezelfde drive, dezelfde humor en hetzelfde karakter”
2024
Het meest duurzame jaar van allen; een gloednieuwe elektrische IDBuzz, gewrapt in de huisstijl van Signploeg natuurlijk, en zonnepanelen bovenop de stal voor milieubewuste stroom.