Je DNA laten stralen om personeel aan te trekken en te houden
Hoe je intern bent en doet, straal je uit naar buiten. De impact hiervan is groter dan je denkt. Om je DNA te behouden heb je de juiste mensen nodig binnen je organisatie. Hoe trek je deze mensen aan, en belangrijker: hoe houd je ze vast? Dat is employer branding op zijn best. Wat houdt het verder in, wanneer zet je een employer branding campagne in en vooral belangrijk: wanneer klop je aan bij Stal? Ons antwoord: als jij via unieke en spraakmakende methodes nieuwe collega’s aan wilt trekken. Dit is hoe wij het aanpakken.
De strijd om het talent
Employer branding is een chiquer woord voor werkgeversimago. Alles met betrekking tot employer branding draagt bij aan het zoeken en vinden van het juiste personeel. Door het grote aanbod van banen is personeel vinden best een lastige opgave. Belangrijk hierbij is personeel vinden dat echt bij jouw bedrijf past. Hoe trek je dit personeel aan? En hoe straal je jouw DNA uit naar buiten?
Neem als voorbeeld ons motto: ‘Goede ideeën hoeven echt niet uit een grachtenpand te komen’. Een motto dat in het DNA van Stal zit en we ook naar buiten uitstralen. Het gevolg? Medewerkers die perfect aansluiten bij het karakter van de Stal.
Eerst een stapje terug
Soms loop je in een traject vast. Vaak stellen wij dan de vraag: ‘wat wil je dat jouw bedrijf uitstraalt, zowel naar binnen als naar buiten?’. Als je bij Stal aanklopt helpen wij jou bij het definiëren van een nieuwe bedrijfsstrategie. Als je intern de koppen dezelfde kant op hebt, ben je klaar om dit uit te stralen naar buiten!
Hierin is employer branding essentieel als je personeel zoekt die zich identificeert met de (vernieuwde) visie van je bedrijf. Het helpt bij het aantrekken en behouden van talent dat past bij de nieuwe koers. Hier springt Stal in. Wij zorgen dat je bedrijf aantrekkelijker wordt voor zowel potentiële als huidige medewerkers.
Samen verleg je grenzen
Omdat we weten dat onze kracht ook bepaalde grenzen heeft, wilde we deze grens vervagen door samen te werken met onze partners. We stellen jullie voor aan onze partners LeadLogic en GetJobsdone, ook wel genoemd: Vakantiepower.
LeadLogic is de dynamische performance club die op de juiste manier de juiste informatie bij de desbetreffende doelgroep krijgt. GetJobsDone figureert als marktplaats voor studenten werkplekken. Offline of online, zij helpen je de beste mensen te vinden om jouw bedrijf te promoten. Je merkt het al: gezamenlijk hebben we alle facetten in huis voor een succesvolle employer branding campagne.
Je weet ons te vinden!
Bij Stal begrijpen we dat employer branding essentieel is om het juiste personeel aan te trekken en te behouden. Met innovatieve strategieën en samenwerkingen, zoals met LeadLogic en GetJobsDone, zorgen we dat jouw bedrijfs-DNA opvalt in een competitieve arbeidsmarkt. Neem contact met ons open ontdek hoe we ook voor jouw bedrijf een toffe employer branding campagne kunnen opzetten!
ontdek onze unieke aanpak
Bureau's doen voor 80% hetzelfde. Ons Stal-DNA maakt het verschil voor die andere 20%. En dat doen we met ons Plan de Champagne. Een soepel proces met onderscheidende resultaten.
Lees meer