Door op "accepteren" te klikken ga je ermee akkoord dat je cookies worden opgeslagen. Dit optimaliseert jouw ervaring, de site analyse en onze marketing doeleinden. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie
Ooststreeck

Branding Ooststreeck; droomhuis in stijlvolle brochure

Branding
Content
webdesign
Activatie

In het oosten van Nijkerk wordt straks nieuwbouwwijk OostStreeck gebouwd, onder andere in opdracht van vastgoedontwikkelaar SamenThuis. Een duurzame woonwijk, met luxueuze huizen en veel groen. Tijd om de verkooplancering voor te bereiden!

Wegens succes verlengd

Voor de verkoop van de woningen zijn verschillende communicatiedragers nodig, zowel online als offline. Omdat wij in een eerder stadium de huisstijl van de communicatie rondom het nieuwbouwproject succesvol hebben ontwikkeld, klopte SamenThuis ook hiervoor bij ons aan!

Droomhuis in de hand

De belangrijkste offline communicatiedragers zijn de verkoopbrochures: hoogwaardige bundels informatie over alle beschikbare woningtypes, plattegronden en informatie over het project. Samen met SamenThuis bepaalden we wat er precies in welke brochure moest komen, en toen waren wij aan zet. Team copy en team design trokken samen op en bouwden stap voor stap de brochures op. We bepaalden in samenspraak met de klant per type brochure de huisstijl, schreven de copy en verweefden alles tot een geheel. Het moment dat de eerste brochures uiteindelijk naar de drukker gingen was euforisch!

De eindstreep

Voor de online communicatiedragers ontwikkelden wij een contentstrategie. We besloten te werken met een actieve funnel: van brede oriëntatie in de eerste fase naar doelgerichtere inhoud naarmate de tijd vorderde. Hand in hand met deze organische funnel tuigden we samen met een marketingpartner een betaalde campagne op. Daarmee maximaliseerden we het succes van de online uitrol om zo veel vooraanmeldingen voor de verkoop binnen te halen. En met succes! Al na de eerste weken begonnen de aanmeldingen binnen te stromen.


Inmiddels hebben we voor de eerste verkoopfase van OostStreeck alle brochures opgeleverd en heeft de campagne zijn vruchten afgeworpen. Wij kunnen niet wachten om de huizen straks in het echt te kunnen bewonderen!

champagne moment