Rebranding

RealConnections

Een unieke look voor Realconnections

RealConnections krijgt een nieuwe stuurman, of beter gezegd: twee. En dat betekent dat het tijd is om de losse eindjes aan elkaar te knopen. En hoe kan dat beter dan met een nieuwe look en feel, een strakke basis en herziene missie. Ze zijn compleet ingepakt in een heel kleurvol jasje dat Realconnections uitstraalt. Een overname van een bedrijf geeft je namelijk de kans om alles opnieuw neer te zetten. Hoe gaaf! En dat dacht RealConnections ook. RealConnections is een IT-bedrijf, maar in de branding wilde ze een hele andere vibe neerzetten. Ze willen uniek zijn en opvallen tussen alle andere ICT-bedrijven. We must say, dat is gelukt!

 

Op zijn Stals

Positioneren is een van de belangrijkste elementen van een nieuwe branding. De Stalsessie is daar een perfecte basis voor. Wij pluizen tot op de bodem uit wie jij bent. Dat gaat van de dienst tot de mensen die bij je werken. Wij zorgen ervoor dat met een waardestrategie, merkbelofte en brandbook er een compleet nieuw beeld wordt neergezet. RealConnections wilde alles aanpakken dus wij starten onze gezamenlijke reis met de eerste stap: fundering.

Waardestrategie

Fundering

We starten in onze Stalsessie met kernwaarden. Want kernwaarden vormen het bedrijf. Ze vertellen je waarom je dingen op een bepaalde manier doet. RealConnections is een familie, dynamisch en ongedwongen. Met de kernwaarden op orde, is het tijd om de waardestrategie vast te stellen.

Wat is de waarde van Realconnections? Wat de vraag van een klant ook is, het team regelt het. Wat RealConnections anders dan anderen maakt is de combinatie van diensten en service. Voor de klant is alles tot in de puntjes geregeld en de processen zijn soepeler dan ooit tevoren.  Deze combinatie zorgt ervoor dat RealConnections een uniek bedrijf is. En bij een uniek bedrijf hoort een unieke branding.

Merkbelofte

Uit de waardestrategie rolt dan als vanzelf een pay-off die aansluit bij alles wat we voorheen besproken hebben: we got you. RealConnections zorgt er namelijk voor dat alles goedkomt. En dat beloven ze, zij regelen het. Zowel extern als intern. Er is dus niemand die zich zorgen hoeft te maken. Hoe fijn is dat?

Branding

Uitrol

Stap 2 is de uitrol, oftwel het brandbook. Alle unieke eigenschappen van RealConnections geven we vorm in het brandbook. Want bij een nieuwe en passende fundering, hoort een passende merkidentiteit. En hoe heerlijk als die fris en bright is. Net zoals de organisatie.

Deze nieuwe branding is niet te missen: RealConnections staat. Er is kleur en een warm familiegevoel, precies zoals RealConnections is. In de branding zijn ook elementen gebruikt, ook wel de ‘swirls’ genoemd. Deze swirls kun je door de hele huisstijl heen vinden. Ze representeren het familiegevoel, want ze staan altijd in verbinding met elkaar

We present: Realconnections

Gebruik het brandbook in combinatie met het merkverhaal en dan krijg je het volgende: een fantastisch kleurenpalet met een warm familiegevoel en een sterkte identiteit. Opvallend en verschillend, maar ook samen een team. Dit is niet alleen naar de buitenkant, want ook in het team zorgt het voor een nieuwe identiteit. We laten met de nieuwe branding zien wie ze echt zijn. En wat staat dat nieuwe jasje RealConnections goed. We got you!

(Re)branding nodig?