Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Restyling
Print.com restyling
Uitgesproken en vol kleur, zo gaat het interieur van Print.com shinen!
Wie kent ze niet? Het grenzeloze internationale printplatform. Een gepassioneerde start-up met een jonge en energieke crew. We hebben het over Print.com. De klantbeleving van Print.com creëert het WOW-effect en de website neemt de klanten mee op een fantastische klantreis. Tijd om deze beleving ook in het pand toe te passen. En aan ons de vraag om de kleurrijke en sprekende huisstijl van Print.com door te vertalen in de restyling van het interieur. Tof! Daar gaan we maar al te graag vliegensvlug mee aan de slag.

We’ve got your back
Aan de slag met het interieur
Om een WOW kantoor te creëren, moeten we eerst alle wensen van onze klant uithoren. Wat moet het uitstralen? Wat moet er terugkomen? Hoe ziet jullie droomkantoor eruit? We leren onze klant kennen en gaan uitgebreid in op de vragen tijdens onze Stalsessie. Dit is het incheck moment. Na afloop van de Stalsessie staat de wereld van Print.com scherp in onze gedachten en staan alle wensen op een rijtje. Tijd om er mee aan de slag te gaan.
De kennis toetsen we verder met twee verschillende moodboards. Waarbij er twee out of the box concepten centraal staan: één gericht op de printreis en de ander op paperart. Dit presenteren we aan de klant. Zo pijlen we de wensen van de klant en halen we waardevolle feedback naar voren. Zo ontstaat er een magisch geheel en komt alles samen. Alle input nemen we mee naar de volgende bestemming: het maken van een visueel ontwerp van de besproken ruimtes.

Kleurrijk en sprekend, net zoals Print.com
Het WOW-effect op kantoor
Creatie gaat nu verder met het proces. We hebben namelijk de reisgids en het brandbook van Print.com. Kortom, de basis is binnen. Daarmee is het tijd om na te denken over de kleuren, vormen, materialen en prints. Belangrijk: het moet een Print.com wereld worden, waar zowel medewerkers en klanten graag willen zijn. In deze wereld combineren we het verhalende van concept één met het grafische van het tweede concept. The sky is the limit voor dit WOW-effect.
Het voorlopig ontwerp van het WOW kantoor is klaar. Alles staat in een teken van een vliegreis. Je komt binnen bij een vetrekhal en je wacht bij de bagageclaim. Je belandt in de wolken als je de lift in stapt en the only way is up. De paperart van Print.com hangt overal. Met het aller vetste: een groot papieren vliegtuig. Dit kan niet anders: het is een WOW kantoor.


Houd je boardingpass bij de hand!
Are you ready for the take off?
De klant is verrast en we gaan aan de slag met onze partners. Samen maken we een definitief ontwerp met een realistisch plan van aanpak. Wat komt hierin? De kostenraming, rolverdeling van de betrokken partijen en de planning.
En dan…. De realisatie van het WOW kantoor. Eindelijk! Het WOW kantoor wordt werkelijkheid. Hierin krijgt Stal een verantwoordelijke rol: conceptbewaking en projectmanagement. To be continued.

De output hoeft niet altijd online plaatsvinden.
Zo zie je dus dat de output lang niet altijd online hoeft te zijn. Bij Stal Creative-Agency, denken we altijd buiten de lijntjes en overtreffen we het onmogelijke. Zo hebben wij het interieur van Print.com onder handen genomen met het doel: creëren van een WOW-factor kantoor. Waarbij we zowel de klant als de medewerkers mee nemen op reis. De Print.com reis.
Wil je ook jouw interieur aan je strategie of visie laten aansluiten? Wij denken graag met je mee. Neem contact met ons op en kom snel langs voor een kop koffie.