Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Rebranding
Marketingspecialist Amersfoort
De juiste mentaliteit heeft Lifting al. Het enige wat ontbrak waren een sterke branding en boodschap. Laat dat nou juist zijn waar wij als marketingspecialist goed in zijn!
Van het begin tot aan het einde van het project. Lifting is de partner die je ontzorgt. Ze leveren en transporteren materiaal en monteren en keuren het vervolgens op locatie. Afspraak is afspraak en die komen ze altijd na. Bij deze mentaliteit hoort het complete plaatje: boodschap en branding. On the side heb je een pay-off nodig die je omverblaast. Maar hoe kom je daar? Tijd om als marketingspecialist onze expertise in de strijd te gooien, want in deze case nemen wij je mee in het proces van niets naar alles.


Vertellen, vertellen en vertellen
De reis naar die ene perfecte zin
We willen Lifting opnieuw in the picture zetten en dat doen we tijdens onze Plan De Champagnemethode. We stellen zoveel vragen dat je daarna een droge mond hebt van het praten, maar… omdat jij zoveel hebt verteld kunnen wij dit doorvertalen naar een perfecte pay-off. We bouwen het op in verschillende categorieën.
Kernwaarden. Jouw DNA.
Kernwaarden inspireren je en vertellen waar Lifting voor staat. Om de kernwaarden tot leven te brengen koppelen we er gedrag aan. Je kernwaarden worden je DNA. Dit is Lifting.
Loyaal: Lifting doet het samen. Lifting werkt voor elkaar en met elkaar
Samen: Lifting is verbonden en ze staan samen sterk.
Structuur: Lifting is orde en procesmatig. Ze werken volgens een vast proces
Trots: Lifting is eervol. Het is machtig mooi. Ze zijn trots op Lifting en wat voor werk ze leveren.
Waardestrategie
Lifting fikst het. Afspraak is afspraak en die komen zij echt áltijd na. Dit wil Lifting sterk in de markt zetten. Daar hoort een unieke propositie en bijpassende strategie bij.
Het onderscheidend vermogen zit vooral in de dienstverlening. Door de efficiënt ingerichte processen krijgt de klant altijd wat zij zoekt: een oplossing voor hun probleem en een goed product. De processen zijn de drijvende kracht achter Lifting.
Merkbelofte
Een man een man, een woord een woord en afspraak is afspraak. Dat is de belofte. Ook intern en extern wordt deze belofte doorgezet.
Intern – personeel: wij beloven een stabiele, eerlijke en open werkomgeving die je waardeert – zolang jij ons waardeert.
Extern – klanten: wij zijn de beste kwaliteitsleverancier van Nederland: de beste mankracht en wij bieden een oplossing voor alles.
Extern – Leveranciers: wij zorgen ervoor dat de facturen altijd betaald worden binnen 60 tot 90 dagen.
Stronger together is born
Dankzij de elementen van kernwaarden, waardestrategie en merkbelofte ontstaat het nieuwe merkverhaal van Lifting. Stronger together. Het merkverhaal is opgezet en Lifting is ready om gelanceerd te worden!