Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Kreijne on the move
Marketing consultant Amersfoort
Kreijne Automotive had verhuisplannen en dat mocht niet onopgemerkt blijven. Onze marketing consultants uit Amersfoort zijn voor Kreijne aan de slag gegaan en hebben een succesvolle activatiecampagne op weten te zetten!
Dorpse gemoedelijkheden en professionele service, dat is Kreijne Automotive. Dat jij met plezier elke dag in je auto stapt, dat is waar zij zich elke dag voor inzetten. Om hun klanten van een nog betere service te voorzien, verhuizen Suzuki en Mitsubishi naar een andere locatie. Zo krijgt elk merk de ruimte die hij verdient. In deze case zijn wij aan de slag gegaan met de campagne van Kreijne.
“Mitsubishi en Suzuki verhuizen naar Hoogland en Mazda wordt uitgebreid. Deze boodschap moet met een campagne verspreid worden.” Met deze vraag stapte Kreijne binnen bij Stal. Want Kreijne is on the move. Met de verhuizing van twee merken naar Hoogland en de uitbreiding van de showroom in Amersfoort is er een belangrijke boodschap te vertellen. Aan ons marketing consultant team de eer om deze te vertellen.



On the move
Tijdens de gezamenlijke Stalsessie met Kreijne bracht ons marketing consultant team in kaart welke middelen wij moesten realiseren voor de campagne. We starten natuurlijk met de basis: de campagneboodschap en het campagnebeeld. Welke wensen zijn er vanuit Kreijne en wat willen we bereiken? Dit alles vormt de input voor het campagnevoorstel: moodboards, eerste schetsen voor het campagnebeeld en een campagneboodschap.
De campagne wordt online en offline gevoerd, zodat we iedereen zo goed mogelijk bereiken. Online creëren we advertenties, persberichten en een mailing. Offline zijn er auto’s met belettering, raambelettering en een flyer. Alles geheel in stijl met het campagnebeeld.
In de tussentijd zorgen wij ervoor met het Plan de Champagne dat er continue materiaal wordt geleverd aan Kreijne. Want hoe tof is het om de campagne tussentijds te zien groeien en daadwerkelijk vorm te zien krijgen? Dankzij onze Plan de Champagne heb je een begin en eindpunt waardoor je precies weet waar je aan toe bent.



Van a tot z geregeld
De campagne staat. En hoe. Het is een ijzersterk concept: doordacht en ingepakt in een gestyled jasje. Deze campagne zorgt ervoor dat de verhuizing niet onopgemerkt blijft. Kreijne is on the move en het campagnebeeld is doorgevoerd tot in het kleinste detail van deze campagne. Alle content en visuele uitingen staan in het teken van de verhuizing. Hoe kan het ook anders.
Om ervoor te zorgen dat de naamsbekendheid optimaal bereikt wordt hebben we twee fases uitgezet.
Fase 1
De fases van Kreijne
Tijdens de eerste fase zorgt ons marketing consultant team ervoor dat het campagnebeeld staat. Hierin staat de praktische kant van de campagne in de spotlight. Het beeld wordt ontworpen en we verzorgen spraakmakende designs voor flyer, auto-, en raambelettering. Zijn er wensen voor extra uitingen? Geen probleem, alle designs staan klaar en kunnen we overal op toepassen. In deze fase maken we ook een campagneplanning zodat straks alles op rolletjes loopt.
Fase 2
In de tweede fase gaan we over tot actie. Het is tijd om de boodschap te verspreiden in Amersfoort en omstreken. Geen klant zal het verhaal van Kreijne missen. We zorgen dat de online advertenties tot in de puntjes verzorgd zijn, we maken persberichten en last but not least: we zorgen dat de mailing in orde is.