Branding
Website ontwerp
Wist je dat meer dan de helft van de internetgebruikers websites bezoekt via een mobiele telefoon? Juiste website ontwerp is dus enorm belangrijk. Wij ontwikkelen een website die past bij wat jij wilt bereiken, maar ook zeker bij de behoeftes van de gebruiker.
Website maken
Een website is je online visitekaartje en vaak een eerste contactmoment. In de Stal hebben we alle expertises in huis om voor jou een website maken die aansluit op jouw wensen maar vooral op die van de gebruiker. Gebruiksvriendelijkheid (UX) en vindbaarheid (SEO) zijn daarbij key. We kunnen de meest ingewikkelde websites aan: van online platform tot boekingssystemen.
Website ontwerpen
Een website is je online visitekaartje en vaak een eerste contactmoment. Een goede website ontwerpen betekent ook al in de beginfase nadenken over de gebruiksvriendelijkheid en over de vindbaarheid. Past hier wel genoeg tekst? Staat die knop wel op de goede plek? En dat natuurlijk allemaal vanuit een “mobile first” benadering.
Website ontwikkelen
Maar daar stopt het niet. De website moet natuurlijk ook ontwikkeld worden. Dus gaat onze partner en webbouwer Embite aan de slag. We kunnen jouw site maken, van ontwerp tot ontwikkeling. Als je wilt, schrijven we zelfs de teksten voor je en regelen we de fotografie met onze huisfotograaf NT Visuals. Met ons stappenplan halen we het beste uit jouw website zonder een deadline te missen.

ons beste werk

Rebranding
Rebranding
Rebranding Amersfoort
Duidelijk, vernieuwd en toekomstbestendig door een nieuw jasje. Dit is PCS.
Een compleet nieuwe look! Dit is PCS. PCS ondersteunt wereldwijd de farmaceutische en biotechbedrijven. Met een flinke dosis kennis en ervaring weten zij precies de juiste oplossing te leveren om samen te voldoen aan de regelgeving. Die boodschap willen zij naar buiten brengen via een goede fundering, namelijk hun merkidentiteit en visuele identiteit. Let’s start.


De basis leggen met het brandbook
Tijd voor een duidelijk en vernieuwend jasje. Door de fundering ijzersterk neer te zetten, zie je waar PCS goed in is. En weet iedereen precies de juiste tone of voice aan te snijden in hun communicatie. En dat is wat je wilt! Het DNA is versterkt met hun eigen merkverhaal, gecombineerd met kernwaarden. Benieuwd hoe wij dit hebben aangevlogen? Stal neemt je mee. Wij laten je namelijk in deze case zien je hoe de fundering stevig neerzet.
Fundering is key
Een gebouw zonder fundering blijft niet staan. Dat weten we allemaal. Ze zeggen niet voor niets: een wijsman bouwde zijn huis op een rots. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zonder een merkidentiteit en visuele identiteit blijft je huis namelijk niet staan. In de Stal halen we jouw fundering en kern naar boven. Dit gebeurt allemaal tijdens onze Stalsessie. Hierin sta jij als organisatie centraal en pluizen we alles uit over het bestaan zodat we een toffe en vooral unieke merkidentiteit neerzetten.
De Stalsessie is onderdeel van ons Plan de Champagne. Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar we naartoe werken. En daarna? Tijd voor een proost moment. Want wat is een Plan De Champagne zonder champagne? Die proost staat dan natuurlijk volledig in het teken van het mooie eindresultaat dat we samen behaald hebben.

Visuele identiteit
Oké! Het verhaal staat. Dan is het nu tijd voor de volgende stap. Want wat is een verhaal zonder een bijpassende stijl die het verhaal ondersteunt? Appereance does matter. De merk- en visueel identiteit gaan hand in hand. Kortom, als volgt op het menu staat een onvergetelijke branding die precies laat zien waar PCS voor staat.
PCS is een bedrijf met een service en een product. Heel belangrijk dus om te laten zien aan de klant waar je mee te maken hebt. Herkenbaarheid is key. Klanten willen namelijk graag zaken doen met bedrijven die ze kennen! En dat is gelukt. Dit nieuwe jasje straalt uit waar de klant momenteel is. Herkenbaar en duidelijk, precies wat we willen! De logo’s zijn helemaal afgestemd op PCS met een volwassen kleurenpalet. Deze verse nieuwe huisstijl wordt doorgevoerd in alle elementen. Deze style icons zijn multi inzetbaar en passen dankzij hun opvallende look helemaal bij PCS. Want opvallen is herkenbaarheid. En daar zijn we trots op.


Share!

Contentmarketing
Rebranding
Rebranding Amersfoort
Duidelijk, vernieuwd en toekomstbestendig door een nieuw jasje. Dit is PCS.
Een compleet nieuwe look! Dit is PCS. PCS ondersteunt wereldwijd de farmaceutische en biotechbedrijven. Met een flinke dosis kennis en ervaring weten zij precies de juiste oplossing te leveren om samen te voldoen aan de regelgeving. Die boodschap willen zij naar buiten brengen via een goede fundering, namelijk hun merkidentiteit en visuele identiteit. Let’s start.

De basis leggen met het brandbook
Tijd voor een duidelijk en vernieuwend jasje. Door de fundering ijzersterk neer te zetten, zie je waar PCS goed in is. En weet iedereen precies de juiste tone of voice aan te snijden in hun communicatie. En dat is wat je wilt! Het DNA is versterkt met hun eigen merkverhaal, gecombineerd met kernwaarden. Benieuwd hoe wij dit hebben aangevlogen? Stal neemt je mee. Wij laten je namelijk in deze case zien je hoe de fundering stevig neerzet.

Fundering is key
Een gebouw zonder fundering blijft niet staan. Dat weten we allemaal. Ze zeggen niet voor niets: een wijsman bouwde zijn huis op een rots. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zonder een merkidentiteit en visuele identiteit blijft je huis namelijk niet staan. In de Stal halen we jouw fundering en kern naar boven. Dit gebeurt allemaal tijdens onze Stalsessie. Hierin sta jij als organisatie centraal en pluizen we alles uit over het bestaan zodat we een toffe en vooral unieke merkidentiteit neerzetten.
De Stalsessie is onderdeel van ons Plan de Champagne. Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar we naartoe werken. En daarna? Tijd voor een proost moment. Want wat is een Plan De Champagne zonder champagne? Die proost staat dan natuurlijk volledig in het teken van het mooie eindresultaat dat we samen behaald hebben.
See-Think-Do-Care
Poeh een hoop werk. Maar je hebt er echt wat aan. Want deze antwoorden vormen de Customer Journey. Deze ‘journey’ bestaat uit vier bestemmingen: See-Think-Do-Care. Bij Eurofleur wisten we het gelijk: inspelen op de See en Think fase. We willen in het hoofd van die ene klant kruipen en daar ook zeker blijven. Hoe doe je dat? Dagelijkse zichtbaarheid. Zo is Eurofleur nu elke dag actief op Facebook en Instagram. We laten zien wat Eurofleur allemaal te bieden heeft. Maar dit is nog niet alles. We schrijven blogs en nieuwsbrieven waarin we de klanten informeren met handige weetjes en inspireren met de laatste trends.

Laat je zien!
Meer fans, meer omzet
De contactpunten staan. En dat merken we. Elke dag blijft het engagement stijgen. Dit is natuurlijk ook wat je wil. Eurofleur komt vaak in contact met zijn doelgroep in de See en Think fase. Dit is wat we willen. De (potentiële) klanten zijn nu sneller bereid om door te gaan naar de ‘Do’ fase. Dat is een feit. Want 70% van de social mediagebruikers kopen eerder bij een merk dat zij volgen. Dit is de kracht van contentmarketing.
En dan? Een stijging in de ambassadeurs en fans. Dat zien wij terug in dagelijkse reacties op social media. Comments onder de berichten. Maar ook veel vragen, complimenten en foto’s in de privé berichtenbox. Dit aantal zien wij nog meer stijgen tijdens de winacties voor Pasen of Moederdag. Dit is toch wat je wil? Contact en band met je klanten. Want vertrouwen wat je met je klanten opbouwt is goud waard.
Wil jij dit ook?
Jij kan dit ook! Ready voor de uitdaging? Wij wel! Kom langs in de Stal voor een kop koffie. Eerst nog een aantal vragen? Neem contact met ons op via [email protected] of bel naar 033 303 3204. Zien we jou binnenkort in de Stal?
Share!

Rebranding
Rebranding
Rebranding Amersfoort
Duidelijk, vernieuwd en toekomstbestendig door een nieuw jasje. Dit is PCS.
Een compleet nieuwe look! Dit is PCS. PCS ondersteunt wereldwijd de farmaceutische en biotechbedrijven. Met een flinke dosis kennis en ervaring weten zij precies de juiste oplossing te leveren om samen te voldoen aan de regelgeving. Die boodschap willen zij naar buiten brengen via een goede fundering, namelijk hun merkidentiteit en visuele identiteit. Let’s start.


De basis leggen met het brandbook
Tijd voor een duidelijk en vernieuwend jasje. Door de fundering ijzersterk neer te zetten, zie je waar PCS goed in is. En weet iedereen precies de juiste tone of voice aan te snijden in hun communicatie. En dat is wat je wilt! Het DNA is versterkt met hun eigen merkverhaal, gecombineerd met kernwaarden. Benieuwd hoe wij dit hebben aangevlogen? Stal neemt je mee. Wij laten je namelijk in deze case zien je hoe de fundering stevig neerzet.
Fundering is key
Een gebouw zonder fundering blijft niet staan. Dat weten we allemaal. Ze zeggen niet voor niets: een wijsman bouwde zijn huis op een rots. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zonder een merkidentiteit en visuele identiteit blijft je huis namelijk niet staan. In de Stal halen we jouw fundering en kern naar boven. Dit gebeurt allemaal tijdens onze Stalsessie. Hierin sta jij als organisatie centraal en pluizen we alles uit over het bestaan zodat we een toffe en vooral unieke merkidentiteit neerzetten.
De Stalsessie is onderdeel van ons Plan de Champagne. Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar we naartoe werken. En daarna? Tijd voor een proost moment. Want wat is een Plan De Champagne zonder champagne? Die proost staat dan natuurlijk volledig in het teken van het mooie eindresultaat dat we samen behaald hebben.
Laat je zien!
Meer fans, meer omzet
De contactpunten staan. En dat merken we. Elke dag blijft het engagement stijgen. Dit is natuurlijk ook wat je wil. Eurofleur komt vaak in contact met zijn doelgroep in de See en Think fase. Dit is wat we willen. De (potentiële) klanten zijn nu sneller bereid om door te gaan naar de ‘Do’ fase. Dat is een feit. Want 70% van de social mediagebruikers kopen eerder bij een merk dat zij volgen. Dit is de kracht van contentmarketing.
En dan? Een stijging in de ambassadeurs en fans. Dat zien wij terug in dagelijkse reacties op social media. Comments onder de berichten. Maar ook veel vragen, complimenten en foto’s in de privé berichtenbox. Dit aantal zien wij nog meer stijgen tijdens de winacties voor Pasen of Moederdag. Dit is toch wat je wil? Contact en band met je klanten. Want vertrouwen wat je met je klanten opbouwt is goud waard.
Visuele identiteit
Oké! Het verhaal staat. Dan is het nu tijd voor de volgende stap. Want wat is een verhaal zonder een bijpassende stijl die het verhaal ondersteunt? Appereance does matter. De merk- en visueel identiteit gaan hand in hand. Kortom, als volgt op het menu staat een onvergetelijke branding die precies laat zien waar PCS voor staat.
PCS is een bedrijf met een service en een product. Heel belangrijk dus om te laten zien aan de klant waar je mee te maken hebt. Herkenbaarheid is key. Klanten willen namelijk graag zaken doen met bedrijven die ze kennen! En dat is gelukt. Dit nieuwe jasje straalt uit waar de klant momenteel is. Herkenbaar en duidelijk, precies wat we willen! De logo’s zijn helemaal afgestemd op PCS met een volwassen kleurenpalet. Deze verse nieuwe huisstijl wordt doorgevoerd in alle elementen. Deze style icons zijn multi inzetbaar en passen dankzij hun opvallende look helemaal bij PCS. Want opvallen is herkenbaarheid. En daar zijn we trots op.
Stronger together is born
Dankzij de elementen van kernwaarden, waardestrategie en merkbelofte ontstaat het nieuwe merkverhaal van Lifting. Stronger together. Het merkverhaal is opgezet en Lifting is ready om gelanceerd te worden!

Share!

Rebranding
Rebranding
Rebranding Amersfoort
Duidelijk, vernieuwd en toekomstbestendig door een nieuw jasje. Dit is PCS.
Een compleet nieuwe look! Dit is PCS. PCS ondersteunt wereldwijd de farmaceutische en biotechbedrijven. Met een flinke dosis kennis en ervaring weten zij precies de juiste oplossing te leveren om samen te voldoen aan de regelgeving. Die boodschap willen zij naar buiten brengen via een goede fundering, namelijk hun merkidentiteit en visuele identiteit. Let’s start.



De basis leggen met het brandbook
Tijd voor een duidelijk en vernieuwend jasje. Door de fundering ijzersterk neer te zetten, zie je waar PCS goed in is. En weet iedereen precies de juiste tone of voice aan te snijden in hun communicatie. En dat is wat je wilt! Het DNA is versterkt met hun eigen merkverhaal, gecombineerd met kernwaarden. Benieuwd hoe wij dit hebben aangevlogen? Stal neemt je mee. Wij laten je namelijk in deze case zien je hoe de fundering stevig neerzet.
Fundering is key
Een gebouw zonder fundering blijft niet staan. Dat weten we allemaal. Ze zeggen niet voor niets: een wijsman bouwde zijn huis op een rots. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zonder een merkidentiteit en visuele identiteit blijft je huis namelijk niet staan. In de Stal halen we jouw fundering en kern naar boven. Dit gebeurt allemaal tijdens onze Stalsessie. Hierin sta jij als organisatie centraal en pluizen we alles uit over het bestaan zodat we een toffe en vooral unieke merkidentiteit neerzetten.
De Stalsessie is onderdeel van ons Plan de Champagne. Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar we naartoe werken. En daarna? Tijd voor een proost moment. Want wat is een Plan De Champagne zonder champagne? Die proost staat dan natuurlijk volledig in het teken van het mooie eindresultaat dat we samen behaald hebben.
Laat je zien!
Meer fans, meer omzet
De contactpunten staan. En dat merken we. Elke dag blijft het engagement stijgen. Dit is natuurlijk ook wat je wil. Eurofleur komt vaak in contact met zijn doelgroep in de See en Think fase. Dit is wat we willen. De (potentiële) klanten zijn nu sneller bereid om door te gaan naar de ‘Do’ fase. Dat is een feit. Want 70% van de social mediagebruikers kopen eerder bij een merk dat zij volgen. Dit is de kracht van contentmarketing.
En dan? Een stijging in de ambassadeurs en fans. Dat zien wij terug in dagelijkse reacties op social media. Comments onder de berichten. Maar ook veel vragen, complimenten en foto’s in de privé berichtenbox. Dit aantal zien wij nog meer stijgen tijdens de winacties voor Pasen of Moederdag. Dit is toch wat je wil? Contact en band met je klanten. Want vertrouwen wat je met je klanten opbouwt is goud waard.

Share!
ons beste werk

Rebranding
Rebranding
Rebranding Amersfoort
Duidelijk, vernieuwd en toekomstbestendig door een nieuw jasje. Dit is PCS.
Een compleet nieuwe look! Dit is PCS. PCS ondersteunt wereldwijd de farmaceutische en biotechbedrijven. Met een flinke dosis kennis en ervaring weten zij precies de juiste oplossing te leveren om samen te voldoen aan de regelgeving. Die boodschap willen zij naar buiten brengen via een goede fundering, namelijk hun merkidentiteit en visuele identiteit. Let’s start.


De basis leggen met het brandbook
Tijd voor een duidelijk en vernieuwend jasje. Door de fundering ijzersterk neer te zetten, zie je waar PCS goed in is. En weet iedereen precies de juiste tone of voice aan te snijden in hun communicatie. En dat is wat je wilt! Het DNA is versterkt met hun eigen merkverhaal, gecombineerd met kernwaarden. Benieuwd hoe wij dit hebben aangevlogen? Stal neemt je mee. Wij laten je namelijk in deze case zien je hoe de fundering stevig neerzet.
Fundering is key
Een gebouw zonder fundering blijft niet staan. Dat weten we allemaal. Ze zeggen niet voor niets: een wijsman bouwde zijn huis op een rots. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zonder een merkidentiteit en visuele identiteit blijft je huis namelijk niet staan. In de Stal halen we jouw fundering en kern naar boven. Dit gebeurt allemaal tijdens onze Stalsessie. Hierin sta jij als organisatie centraal en pluizen we alles uit over het bestaan zodat we een toffe en vooral unieke merkidentiteit neerzetten.
De Stalsessie is onderdeel van ons Plan de Champagne. Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar we naartoe werken. En daarna? Tijd voor een proost moment. Want wat is een Plan De Champagne zonder champagne? Die proost staat dan natuurlijk volledig in het teken van het mooie eindresultaat dat we samen behaald hebben.

Visuele identiteit
Oké! Het verhaal staat. Dan is het nu tijd voor de volgende stap. Want wat is een verhaal zonder een bijpassende stijl die het verhaal ondersteunt? Appereance does matter. De merk- en visueel identiteit gaan hand in hand. Kortom, als volgt op het menu staat een onvergetelijke branding die precies laat zien waar PCS voor staat.
PCS is een bedrijf met een service en een product. Heel belangrijk dus om te laten zien aan de klant waar je mee te maken hebt. Herkenbaarheid is key. Klanten willen namelijk graag zaken doen met bedrijven die ze kennen! En dat is gelukt. Dit nieuwe jasje straalt uit waar de klant momenteel is. Herkenbaar en duidelijk, precies wat we willen! De logo’s zijn helemaal afgestemd op PCS met een volwassen kleurenpalet. Deze verse nieuwe huisstijl wordt doorgevoerd in alle elementen. Deze style icons zijn multi inzetbaar en passen dankzij hun opvallende look helemaal bij PCS. Want opvallen is herkenbaarheid. En daar zijn we trots op.


Share!
De juiste mentaliteit heeft Lifting al. Het enige wat ontbrak waren een sterke branding en boodschap. Laat dat nou juist zijn waar onze marketing agency goed in is!

Contentmarketing
Rebranding
Rebranding Amersfoort
Duidelijk, vernieuwd en toekomstbestendig door een nieuw jasje. Dit is PCS.
Een compleet nieuwe look! Dit is PCS. PCS ondersteunt wereldwijd de farmaceutische en biotechbedrijven. Met een flinke dosis kennis en ervaring weten zij precies de juiste oplossing te leveren om samen te voldoen aan de regelgeving. Die boodschap willen zij naar buiten brengen via een goede fundering, namelijk hun merkidentiteit en visuele identiteit. Let’s start.

De basis leggen met het brandbook
Tijd voor een duidelijk en vernieuwend jasje. Door de fundering ijzersterk neer te zetten, zie je waar PCS goed in is. En weet iedereen precies de juiste tone of voice aan te snijden in hun communicatie. En dat is wat je wilt! Het DNA is versterkt met hun eigen merkverhaal, gecombineerd met kernwaarden. Benieuwd hoe wij dit hebben aangevlogen? Stal neemt je mee. Wij laten je namelijk in deze case zien je hoe de fundering stevig neerzet.

Fundering is key
Een gebouw zonder fundering blijft niet staan. Dat weten we allemaal. Ze zeggen niet voor niets: een wijsman bouwde zijn huis op een rots. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zonder een merkidentiteit en visuele identiteit blijft je huis namelijk niet staan. In de Stal halen we jouw fundering en kern naar boven. Dit gebeurt allemaal tijdens onze Stalsessie. Hierin sta jij als organisatie centraal en pluizen we alles uit over het bestaan zodat we een toffe en vooral unieke merkidentiteit neerzetten.
De Stalsessie is onderdeel van ons Plan de Champagne. Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar we naartoe werken. En daarna? Tijd voor een proost moment. Want wat is een Plan De Champagne zonder champagne? Die proost staat dan natuurlijk volledig in het teken van het mooie eindresultaat dat we samen behaald hebben.
See-Think-Do-Care
Poeh een hoop werk. Maar je hebt er echt wat aan. Want deze antwoorden vormen de Customer Journey. Deze ‘journey’ bestaat uit vier bestemmingen: See-Think-Do-Care. Bij Eurofleur wisten we het gelijk: inspelen op de See en Think fase. We willen in het hoofd van die ene klant kruipen en daar ook zeker blijven. Hoe doe je dat? Dagelijkse zichtbaarheid. Zo is Eurofleur nu elke dag actief op Facebook en Instagram. We laten zien wat Eurofleur allemaal te bieden heeft. Maar dit is nog niet alles. We schrijven blogs en nieuwsbrieven waarin we de klanten informeren met handige weetjes en inspireren met de laatste trends.

Laat je zien!
Meer fans, meer omzet
De contactpunten staan. En dat merken we. Elke dag blijft het engagement stijgen. Dit is natuurlijk ook wat je wil. Eurofleur komt vaak in contact met zijn doelgroep in de See en Think fase. Dit is wat we willen. De (potentiële) klanten zijn nu sneller bereid om door te gaan naar de ‘Do’ fase. Dat is een feit. Want 70% van de social mediagebruikers kopen eerder bij een merk dat zij volgen. Dit is de kracht van contentmarketing.
En dan? Een stijging in de ambassadeurs en fans. Dat zien wij terug in dagelijkse reacties op social media. Comments onder de berichten. Maar ook veel vragen, complimenten en foto’s in de privé berichtenbox. Dit aantal zien wij nog meer stijgen tijdens de winacties voor Pasen of Moederdag. Dit is toch wat je wil? Contact en band met je klanten. Want vertrouwen wat je met je klanten opbouwt is goud waard.
Wil jij dit ook?
Jij kan dit ook! Ready voor de uitdaging? Wij wel! Kom langs in de Stal voor een kop koffie. Eerst nog een aantal vragen? Neem contact met ons op via [email protected] of bel naar 033 303 3204. Zien we jou binnenkort in de Stal?
Share!
De weg van Eurofleur was duidelijk: ‘wij willen zichtbaar zijn voor onze klanten.’ En hoe krijg je dat beter voor elkaar dan met een enorme hoeveelheid contentmarketing?

Rebranding
Rebranding
Rebranding Amersfoort
Duidelijk, vernieuwd en toekomstbestendig door een nieuw jasje. Dit is PCS.
Een compleet nieuwe look! Dit is PCS. PCS ondersteunt wereldwijd de farmaceutische en biotechbedrijven. Met een flinke dosis kennis en ervaring weten zij precies de juiste oplossing te leveren om samen te voldoen aan de regelgeving. Die boodschap willen zij naar buiten brengen via een goede fundering, namelijk hun merkidentiteit en visuele identiteit. Let’s start.


De basis leggen met het brandbook
Tijd voor een duidelijk en vernieuwend jasje. Door de fundering ijzersterk neer te zetten, zie je waar PCS goed in is. En weet iedereen precies de juiste tone of voice aan te snijden in hun communicatie. En dat is wat je wilt! Het DNA is versterkt met hun eigen merkverhaal, gecombineerd met kernwaarden. Benieuwd hoe wij dit hebben aangevlogen? Stal neemt je mee. Wij laten je namelijk in deze case zien je hoe de fundering stevig neerzet.
Fundering is key
Een gebouw zonder fundering blijft niet staan. Dat weten we allemaal. Ze zeggen niet voor niets: een wijsman bouwde zijn huis op een rots. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zonder een merkidentiteit en visuele identiteit blijft je huis namelijk niet staan. In de Stal halen we jouw fundering en kern naar boven. Dit gebeurt allemaal tijdens onze Stalsessie. Hierin sta jij als organisatie centraal en pluizen we alles uit over het bestaan zodat we een toffe en vooral unieke merkidentiteit neerzetten.
De Stalsessie is onderdeel van ons Plan de Champagne. Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar we naartoe werken. En daarna? Tijd voor een proost moment. Want wat is een Plan De Champagne zonder champagne? Die proost staat dan natuurlijk volledig in het teken van het mooie eindresultaat dat we samen behaald hebben.
Laat je zien!
Meer fans, meer omzet
De contactpunten staan. En dat merken we. Elke dag blijft het engagement stijgen. Dit is natuurlijk ook wat je wil. Eurofleur komt vaak in contact met zijn doelgroep in de See en Think fase. Dit is wat we willen. De (potentiële) klanten zijn nu sneller bereid om door te gaan naar de ‘Do’ fase. Dat is een feit. Want 70% van de social mediagebruikers kopen eerder bij een merk dat zij volgen. Dit is de kracht van contentmarketing.
En dan? Een stijging in de ambassadeurs en fans. Dat zien wij terug in dagelijkse reacties op social media. Comments onder de berichten. Maar ook veel vragen, complimenten en foto’s in de privé berichtenbox. Dit aantal zien wij nog meer stijgen tijdens de winacties voor Pasen of Moederdag. Dit is toch wat je wil? Contact en band met je klanten. Want vertrouwen wat je met je klanten opbouwt is goud waard.
Visuele identiteit
Oké! Het verhaal staat. Dan is het nu tijd voor de volgende stap. Want wat is een verhaal zonder een bijpassende stijl die het verhaal ondersteunt? Appereance does matter. De merk- en visueel identiteit gaan hand in hand. Kortom, als volgt op het menu staat een onvergetelijke branding die precies laat zien waar PCS voor staat.
PCS is een bedrijf met een service en een product. Heel belangrijk dus om te laten zien aan de klant waar je mee te maken hebt. Herkenbaarheid is key. Klanten willen namelijk graag zaken doen met bedrijven die ze kennen! En dat is gelukt. Dit nieuwe jasje straalt uit waar de klant momenteel is. Herkenbaar en duidelijk, precies wat we willen! De logo’s zijn helemaal afgestemd op PCS met een volwassen kleurenpalet. Deze verse nieuwe huisstijl wordt doorgevoerd in alle elementen. Deze style icons zijn multi inzetbaar en passen dankzij hun opvallende look helemaal bij PCS. Want opvallen is herkenbaarheid. En daar zijn we trots op.
Stronger together is born
Dankzij de elementen van kernwaarden, waardestrategie en merkbelofte ontstaat het nieuwe merkverhaal van Lifting. Stronger together. Het merkverhaal is opgezet en Lifting is ready om gelanceerd te worden!

Share!
De juiste mentaliteit heeft Lifting al. Het enige wat ontbrak waren een sterke branding en boodschap. Laat dat nou juist zijn waar onze marketing agency goed in is!

Rebranding
Rebranding
Rebranding Amersfoort
Duidelijk, vernieuwd en toekomstbestendig door een nieuw jasje. Dit is PCS.
Een compleet nieuwe look! Dit is PCS. PCS ondersteunt wereldwijd de farmaceutische en biotechbedrijven. Met een flinke dosis kennis en ervaring weten zij precies de juiste oplossing te leveren om samen te voldoen aan de regelgeving. Die boodschap willen zij naar buiten brengen via een goede fundering, namelijk hun merkidentiteit en visuele identiteit. Let’s start.



De basis leggen met het brandbook
Tijd voor een duidelijk en vernieuwend jasje. Door de fundering ijzersterk neer te zetten, zie je waar PCS goed in is. En weet iedereen precies de juiste tone of voice aan te snijden in hun communicatie. En dat is wat je wilt! Het DNA is versterkt met hun eigen merkverhaal, gecombineerd met kernwaarden. Benieuwd hoe wij dit hebben aangevlogen? Stal neemt je mee. Wij laten je namelijk in deze case zien je hoe de fundering stevig neerzet.
Fundering is key
Een gebouw zonder fundering blijft niet staan. Dat weten we allemaal. Ze zeggen niet voor niets: een wijsman bouwde zijn huis op een rots. Dit geldt ook voor een bedrijf. Zonder een merkidentiteit en visuele identiteit blijft je huis namelijk niet staan. In de Stal halen we jouw fundering en kern naar boven. Dit gebeurt allemaal tijdens onze Stalsessie. Hierin sta jij als organisatie centraal en pluizen we alles uit over het bestaan zodat we een toffe en vooral unieke merkidentiteit neerzetten.
De Stalsessie is onderdeel van ons Plan de Champagne. Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar we naartoe werken. En daarna? Tijd voor een proost moment. Want wat is een Plan De Champagne zonder champagne? Die proost staat dan natuurlijk volledig in het teken van het mooie eindresultaat dat we samen behaald hebben.
Laat je zien!
Meer fans, meer omzet
De contactpunten staan. En dat merken we. Elke dag blijft het engagement stijgen. Dit is natuurlijk ook wat je wil. Eurofleur komt vaak in contact met zijn doelgroep in de See en Think fase. Dit is wat we willen. De (potentiële) klanten zijn nu sneller bereid om door te gaan naar de ‘Do’ fase. Dat is een feit. Want 70% van de social mediagebruikers kopen eerder bij een merk dat zij volgen. Dit is de kracht van contentmarketing.
En dan? Een stijging in de ambassadeurs en fans. Dat zien wij terug in dagelijkse reacties op social media. Comments onder de berichten. Maar ook veel vragen, complimenten en foto’s in de privé berichtenbox. Dit aantal zien wij nog meer stijgen tijdens de winacties voor Pasen of Moederdag. Dit is toch wat je wil? Contact en band met je klanten. Want vertrouwen wat je met je klanten opbouwt is goud waard.

Share!
De huisstijl zegt alles. SwitchLive wist dat maar al te goed: ‘onze huisstijl moet weer bij ons passen’. Samen hebben we SwitchLive weer tot leven gebracht met een perfect brandbook design. Kijk zelf maar!
Bij Stal maken we een huisstijl die bij je past. Logo, website of rebranding. Altijd met een plan.
Ook op zoek naar een nieuwe website?
We maken graag kennis met jou, je bedrijf en je vraagstuk.
