Door op "accepteren" te klikken ga je ermee akkoord dat je cookies worden opgeslagen. Dit optimaliseert jouw ervaring, de site analyse en onze marketing doeleinden. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie
Strategie

Merkstrategie

Branding gaat verder dan een logo en huisstijl. Achter elk succesvol merk zit een goede merkstrategie.

JE VERHAAL OP ORDE

Een goede merkstrategie vormt de basis van al je marketingactiviteiten, maar ook voor je algemene bedrijfsvoering. In de merkstrategie staat hoe jij wil dat zowel medewerkers als klanten jouw bedrijf zien. Als dat duidelijk is kun je zorgen dat het verhaal overal op de juiste manier gecommuniceerd wordt, aan de hand van een contentstrategie.

HOE KOMEN WE TOT DIE MERKSTRATEGIE

Wij doen geen kunstje dat op repeat staat; elke klant heeft zijn eigen wensen en benadering. Om tot een goede merkstrategie te komen, starten we met een onderzoek en (doelgroep)analyse. We duiken in het merk, de markt en de concurrentie en – indien aanwezig – een analyse van de huidige marketingactiviteiten. Dan gaan we samen terug naar de kern met de een zogenaamde Stalsessie.

Op een interactieve manier achterhalen we de merkwaarden, demissie en visie en usp’s van jouw merk. Dit brengen we samen in een brandbook, dat je gaat helpen alles wat je doet te toetsen aan het verhaal dat je wilt vertellen en waarin de merkidentiteit wordt vastgelegd.

BENIEUWD?

Kom naar de Stal! We maken graag kennis met jou, je bedrijf en je vraagstuk. Neem contact op!