Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strategie
Merkstrategie
Branding gaat verder dan een logo en huisstijl. Achter elk succesvol merk zit een goede merkstrategie.
Je verhaal op orde
In de digitale wereld van vandaag, is het lastiger dan ooit je te onderscheiden als bedrijf. Wat zorgt ervoor dat consumenten jouw merk willen kopen en niet dat van de concurrent? Wij ontwikkelen een doordachte merkstrategie die je positionering ondersteunt. De ‘how’ en ‘why’ van jouw bedrijf. Waarom doe je wat je doet? Iedereen op een lijn. Van medewerkers tot klanten.
Benieuwd naar jouw verhaal?
Vertel je verhaal
Een goede merkstrategie vormt de basis van al je marketingactiviteiten. Je hebt ongetwijfeld een eigen idee over hoe jij wilt dat mensen jouw merk zien. Om dat over te brengen, is het belangrijk dat je je verhaal goed vertelt. Storytelling helpt hierbij. Doordat in je merkstrategie is bepaald wat dit verhaal moet zijn, kan je dit in al je uitingen toepassen. Alles zodat jij, je medewerkers en je klanten straks hetzelfde verhaal vertellen op de volgende verjaardag.
Hoe komen we tot die merkstrategie
Wij doen geen kunstje dat op repeat staat; elke klant zijn eigen wensen en benadering. Om tot een goede merkstrategie te komen, starten we met een onderzoek en (doelgroep)analyse. We duiken in het merk, de markt en de concurrentie en – indien aanwezig – een analyse van de huidige marketingactiviteiten. Dan gaan we samen terug naar de kern met de een zogenaamde Stalsessie.
Op een interactieve manier achterhalen we de merkwaarden, de missie en visie en usp’s van jouw merk. Dit brengen we samen in een brandbook, dat je gaat helpen alles wat je doet te toetsen aan het verhaal dat je wilt vertellen en waarin de merkidentiteit wordt vastgelegd.
