Naamsbekendheidcampagne

Schipluiden

Een merk versterken, hoe pak je dat aan? Dat was ook de vraag die Van Halteren Infra stelde tijdens de Stalsessie. Geen zorgen, laat dat zweet niet uitbreken, want wij helpen van idee tot uitvoering. Hoe kom je na de Stalsessie dan tot een fantastisch project? Achter een project schuilt een menukaart aan opties om zo het hele proces vast te leggen. Alles is mogelijk. Van Halteren wil zijn merk en dus zijn imago versterken. Dat regelen wij!

Met de stalen damwandconstructies en paalfunderingen bouwt Van Halteren Infra mee aan een waterveilig Nederland, droge voeten voor ons dus! Van Halteren Infra denkt proactief mee voor de beste en meest efficiënte oplossing. Ze zijn trots op hun klanten en laten dat zien ook.

Marketingstrategie

Van Halteren Infra stelde dus de vraag tijdens de Stalsessie om hun projecten op een professionele manier in beeld te brengen. In de marketingstrategie kijken we goed naar het merkverhaal en de identiteit van het bedrijf, zodat we perfect aangemeten producten leveren. We kijken naar de elementen die nodig zijn om het merk te versterken. Daarvoor moet je eerst terug naar de basis; wie ben je en wat zijn je sterke punten? Van Halteren Infra heeft een sterk onderscheidend product. Ze denken mee en risico’s gaan ze niet uit de weg. Dat is wat hun dienst uniek maakt: verder gaan waar anderen stoppen. We moeten dus iets bedenken waar de klant dit in herkent.

Projecten staan centraal

De basis staat bij Van Halteren Infra, dus op basis van hun merkstrategie maakten wij een menukaart met alle opties. Van dronebeelden, interviews, fotografie en video: het was allemaal mogelijk. Uiteindelijk is de keuze gemaakt om met dronebeelden, videografie en fotografie het project vast te leggen. We gaan langs, fotograferen, inspireren en vertellen het verhaal. Vanuit verschillende oogpunten legden we vast hoe Van Halteren Infra te werk gaat. Op deze manier geven we van Halteren een gezicht dat anders is dan alle anderen.

Project schipluiden

Here it is. Project Schipluiden. De marketingstrategie doorgevoerd naar beeld. Dwars door Schipluiden stroomt de vaargeul. Zomers vol met plezierbootjes waarmee de toeristen en dagjesmensen Nederland ontdekken. De kadewanden van deze vaargeul dienen als dijk, waardoor het belangrijk is dat deze in goede staat zijn, zodat wij geen natte voeten krijgen.

Een idyllische omgeving om te werken, maar daardoor ook een omgeving om rekening mee te houden als uitvoerende partij. Van Halteren kreeg namelijk de opdracht om de kademuren te vervangen. Zo kon iedereen blijven genieten van de schoonheid van Schipluiden. Een mooie kans om Van Halteren vast te leggen in hun kracht in een bijzondere omgeving. Want hun aanpak is uniek en zo ook hun team.

Activatiecampagne nodig?