Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Activatiecampagne
Naamsbekendheid vergroten Amersfoort
Het team bij Stal heeft alles uit de kast getrokken om de naamsbekendheid van Uniforce professionals te vergroten. En dat is voor de volle 100% gelukt. Lees het zelf maar!
Van station tot aan LinkedIn
Een crossmediale campagne maakt het mogelijk om alle ingrediënten te gebruiken die deze naamsbekendheidcampagne nodig heeft. Dus combineerden we online en offline middelen. Online is de doelgroep op verschillende kanalen getarget (in samenwerking met WAUW) en is de boodschap van Uniforce verspreid op LinkedIn. Offline zijn we voor abri’s op drie grote stations in Nederland gegaan: Amersfoort, Utrecht en Amsterdam Bijlmer Arena. Stations? Zeker! Uit ons onderzoek bleek dat de doelgroep veel per trein reist, dus moeten we juist daar zichtbaar zijn!




Campagne
Schijnzelfstandigheid. Een vorm van samenwerken die je wilt (en misschien wel moet) vermijden. Hoe? Uniforce! Om deze boodschap te verspreiden bedachten wij een activatiecampagne om de naamsbekendheid van Uniforce te vergroten en zelfstandig professionals aan te zetten tot actie.
Veel zelfstandig professionals in Nederland werken langdurig voor dezelfde
opdrachtgever. Denk in jaren. Dan ben je eigenlijk niet meer écht zelfstandig
ondernemer, maar voer je langdurig opdrachten uit voor dezelfde
opdrachtgever. Misschien heb je zelfs wel een visitekaartje van dat bedrijf.
Om die schijnzelfstandigheid op te lossen en te voorkomen, is er de Declarabele Uren BV (DUBV) van Uniforce. Zo richt een zelfstandige zijn eigen BV op en werkt via zijn BV langdurig voor dezelfde opdrachtgever. Volkomen volgens de Nederlandse wet- en regelgeving én sociale zekerheid is meteen gedekt.
Uniforce. Zeker.
STERK MET DE MERKBELOFTE
Eerst de boodschap. Die moet raken. Het moet in één keer duidelijk zijn wat ermee bedoeld wordt. Dus werd ‘werken voor wie je wilt zolang je wilt’ in een korte boodschap samengevat: Uniforce. Zeker. Oftwel, als je het regelt met Uniforce, weet je zeker dat je goed zit. En natuurlijk blijft de merkbelofte ondersteunend, dus kreeg het een plaats op de uitingen – werken voor wie je wilt, zolang je wilt.
ZELFSTANDIGE PROFESSIONALS
Zelfstandig professionals moeten zich kunnen herkennen in het verhaal. Maar vooral ook de noodzaak erkennen. Boegbeelden. Daarom hebben we Uniforcers in beeld gebracht. Foto’s en video hebben de Uniforcers een gezicht gegeven, zij vertellen het verhaal van de DUBV. Want waarom zou je het zelf vertellen als er al mensen zijn die erin geloven? Precies.

Een duidelijk begin- en eindpunt
PLAN DE CHAMPAGNE AANPAK
Successen moet je vieren. En wat ons betreft met bubbels. Daarom werken wij met ons Plan de Champagne Met een duidelijk begin- en eindpunt weet je altijd waar je aan toe bent en waar je naartoe werkt.
Dat betekent:
• 4 weken intensieve campagne
• regionaal zichtbaar
Landelijk online zichtbaar
• 2 maanden opvolging, volgende fase intensief campagne voeren
Daarna: tijd voor champagne!